Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 18 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Komparace marketingové komunikace společnosti Burger King v České republice a USA v letech 2019-2021
Utíkal Řeháková, Adéla ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Schneiderová, Soňa (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá komparací marketingové komunikace společnosti Burger King v České republice a USA v letech 2019-2021. Teoretická část práce obsahuje výklad základních marketingových pojmů, jako je marketingový mix a komunikační mix. Dále představuje Hofstedeho teorii kulturních dimenzí aplikovanou na Českou republiku a USA a uvádí vliv psychologických aspektů na vnímání marketingové komunikace. V závěru teoretické části je představeno fungování fastfoodových restaurací a jejich ukotvení v právním systému obou zemí. V praktické části byla provedena analýza komunikačního mixu společnosti Burger King pro dané země a také následná analýza jednotlivých marketingových kampaní, které se uskutečnily ve vybraném období. Následně byla provedena komparace poznatků k jednotlivým zemím, ze které byla vyvozena závěrečná doporučení pro komunikaci Burger King v České republice.
Používání barev v marketingové komunikace na základě jejich vnímání odlišnými kulturami
Marková, Alena ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Bakalářská práce se zabývá interkulturním marketingem spolu s vnímáním a symbolikou barev v rámci jednotlivých kultur. Hlavním cílem práce je zjistit, zda vybrané společnosti pracují s barevným schématem na svých webových stránkách dle toho, jak barvy vnímají jednotlivé kultury. První část práce teoreticky ukotvuje pojem kultura, kde se soustředí na její aspekty, osvojování či vývoj. Na tuto část navazuje kapitola o interkulturní komunikaci, která primárně popisuje proces expanze společnosti na nový trh z marketingového hlediska. Značná část práce se věnuje teorii barev, jejich vlastnostem a vzhledem k cíli práce také tomu, jak jsou jednotlivé barvy vnímány v odlišných částech světa a tomu, jaké asociace vyvolávají. V praktické části je metodou kvalitativní obsahové analýzy zkoumáno, zda se barevná paleta zkoumaných společností v odlišných zemích liší a pokud ano, zda se liší v souladu s vnímáním barev v těchto zemích. Pro tento účel byly zvoleny weby řetězců s rychlým občerstvením McDonald's a Burger King. Dle výsledků provedené analýzy se společnosti drží spíše svého globálního konceptu, a pokud již se schématem pracují, neděje se tak primárně z důvodu vnímání barev odlišnými kulturami.
Internetové memy v komunikaci značek na sociálních sítích
Pávová, Lucie ; Zápotocký, Jan (vedoucí práce) ; Schneiderová, Soňa (oponent)
Předmětem této práce je spojení marketingové komunikace na sociálních sítích a fenoménu internetových memů. Práce se zaměřuje na český trh a na značky, jež memes využívají pro komunikaci v rámci svých profilů na sociálních sítích. Teoretická část je věnována především pojmu internetový mem, jeho charakteristice, vzniku a šíření a uplatnění v marketingové komunikaci. Obsahem praktické části práce je vývoj a současný stav využívání memes v komunikaci vybraných značek v České republice na sociální síti Facebook. Předpoklad postupného vývoje využívání memes se prokázat nepodařilo, efektivitu využívání memes v komunikaci na sociálních sítích však ano. Na základě spojení poznatků z teoretické a praktické části navrhuji zaměřit se na aspekty ovlivňující efektivitu šíření informace, zejména na relevanci a intertextualitu a dále na branding internetových memů použitých v marketingové komunikaci.
Marketing fastfoodových společností cílící na děti
Jabbarová, Yasmin ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Schneiderová, Soňa (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou food marketingu zacíleného na děti a tím, jak tento typ komunikace využívají fastfoodového společnosti operující na českém trhu. Na začátku jsou nastíněny základní teorie zabývající se vývojem dětí ve spotřebitele. V teoretické části je dále přiblížen obecný kontext dětského food marketingu, jeho právní ošetření v České republice a k němu se vztahující globální regulace. Následně jsou v teoretické sekci popsány a kriticky zhodnoceny jednotlivé techniky dětského food marketingu a PR. Praktická část je poté rozdělena na dvě části - popisnou a analytickou. V popisné části je nastíněna obecná komunikace společností McDonald's a Burger King, důraz je však kladen především na komunikaci zacílenou na děti. Vybrané aspekty komunikace zacílené na děti těchto společností jsou poté analyzovány v druhé sekci praktické části. Jako metodologie byla zvolena analýza vybraných aspektů komunikace fastfoodových řetězců McDonald's a Burger King a jejich následné porovnání. Vzhledem k nedostupnosti některých materiálů byly tyto aspekty zvoleny na základě rešerše odborných článků, webových stránek společností a zásad samoregulace dětského potravinářského průmyslu. Celkově práce dochází k závěru, že komunikace fastfoodových společností na českém trhu zacílená na děti není...
Marketingová komunikace společnosti McDonalds
Baiduanova, Amina ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Štěrbová, Ludmila (oponent)
Tato bakalářská práce je analýzou marketingové komunikace, kterou používá velká společnost rychlého občerstvení; jejich použití a efektivnosti. Hlavním cílem je určit hlavní směry marketingového mixu ve společnosti, analyzovat současnou situaci, identifikovat mezery a vytvořit konkrétní návrhy a doporučení pro zlepšení marketingového mixu v podnikání na příkladu společnosti McDonald's. Na začátku této práce jsou uvedeny obecné informace o marketingové komunikaci společnosti Kotler. Následující kapitoly popisují jejich aplikaci v praxi pomocí příkladu společnosti McDonald's, také rozdíl v práci společnosti a jejích vnímání spotřebiteli na různých světových trzích. Tato práce poskytuje informace o výzvách, kterým společnost čelí v posledních letech, a také její schopnost překonat tyto obtíže. Na konci jsou některé návrhy pro další rozvoj a úspěch firmy.
Marketingová komunikace společnosti McDonald's v letech 2012 a 2013 a její vliv na český jazyk
Hubáčková, Šárka ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Pravdová, Markéta (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá komunikací společnosti McDonald's, především pak vybranými kampaněmi v roce 2012 a 2013. Tyto kampaně jsou analyzovány s důrazem na jejich jazykovou složku. Součástí práce je vyhodnocení provedeného dotazníkového šetření, jehož cílem bylo zjistit názor veřejnosti na marketingovou komunikaci této společnosti a taktéž vnímání anglicismů v českém jazyce.
Fail marketing, marketingová technika plánované krizové komunikace
Kolek, Ondřej ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Strielkowski, Wadim (oponent)
Předmětem bakalářské práce Fail marketing, marketingová technika plánované krizové komunikace je popis teoretického základu fungování této marketingové techniky s využitím případových studií a potvrzení, či vyvrácení existence této techniky. Teoretický základ spočívá v detailní analýze krizové komunikace, spin doctoringu a psychologie spotřebitele. V case studies jsou detailně analyzovány komunikační aktivity brandů McDonald's ČR spol. s. r. o. a Domino's Pizza, Inc., které vyvolaly či využily negativní vyznění své komerční komunikace. Tyto kontrastní kampaně v kombinaci s teoretickým základem fail marketingu tvoří část práce, ve které je sestaven mix komunikačních aktivit a postupů pro existenci fail marketingu. Práce rovněž obsahuje analýzu, zda jsou fail marketingové aktivity reálné, která slouží jako teoretický manuál pro využití techniky komerčními subjekty a rovněž jako informativní materiál pro spotřebitele k identifikaci této techniky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 18 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.